Teddybjörnen Fredriksson

Igår var det sociologistudier nu hoppas jag ni har pluggat ordentligt och här kommer belöningen i form av Tedddybjörnen fredriksson. Älskar barnlåtar, som här kommer pippilångstrump, du käre lille snickarbo osv, så himla bra och blir aldrig dåliga. Man blir glad och lugn och avslappnad liksom. Funkar dock inte när man är och tränar då ska det vara Tupac, Ken, Kartellen, Emilush.

Var i Smedjan efter mitt spabesök på Helex och där var galet mkt människor, varför ska alla gå i affärer på lördagar, bättre att gå mitt i veckan då det är mindre folk. Eller färre heter det egentligen.

Drömde i natt om att jag borde skicka mail till min handledare om att jag ska säga upp min mobil för han kritiserade att jag inte svarar när han ringer och skulle strypa mig om jag inte svarar nästa gång. Ska säga att jag sagt upp den för jag tog illa upp när han skulle strypa mig om jag inte svarade. Räknas det som hot? Får statens anställda hota sina klienter, eller vad vi arbetslösa kallas.

Ska maila honom minst en gång varje vecka och fråga om olika saker och ibland boka besök. Han jobbar 40 timmar och har säkert mera än 40 arbetslösa att ta hand om så han borde inte hinna träffa mig varje vecka eller lägga en timme på mig. Till att börja med är min plan att vara en jobbig tidskrävande arbetslös, i bästa fall blir får man utmattningsdepression och blir sjukskriven och jag får en ny handledare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0