Ingen idé laga bilen?







Så här ser det ut på vårt kontor, en lugn och skön tillvaro där än så länge, har hängt på youtube en del. Värmandet av lasagne gick inte bra i dag heller. Det finns två mikrovågsugnar och i den jag skulle värma maten i igår skulle man sätta på en timer för att få ström och i den andra som jag skulle använda i dag var vredet åt fel håll så maten var fortfarande kall efter 9 minuter. Satte in den igen med vredet åt rätt håll och väntade tålmodigt och väntade och väntade tills en kvinna sa att timern på själva mikron inte funkar så man måste ta tid själv.

I morgon blir det fiskbullar till lunch, den tar 10 sekunder att öppna så är lunchen klar.


Hänger på kontoret, det är ganska chill. Skönt med sovmorgon till 7.30, det är sovmorgon jämfört med 5.45 iaf.
Börjar bli lite ordning här nu i vårt nya rum med blommor och bord och datorer. Har hunnit ringa mullers och maila Länsförsäkringar för jag kom på att jag vill inte lämna in bilen i dag så ska dit till veckan i stället. Det kan vara en stor skada som gör det så dyrt att laga att mullerskillen inte tror länsförsäkringar vill betala reparationen utan ersätter mig för en ny bil i stället...Den lilla knuffen bakifrån kan alltså orsakat en så stor skada att det inte är någon idé att laga bilen, det är ju helt sjukt alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0