Jobbjägaren och Semesterduell

Skulle ju läsa sociologi HELA kvällen men det har jag alltså inte gjort. Jag har sett på tvprogram i stället för att läsa. Det ena hette Jobbjägaren och det kan ni se här:
http://www.kanal5play.se/program/play/jobbjagaren-s01e04


och det andra hette Semesterduellen  och handlade om att bl a Vanita och hennes kompis Anna-Karin åkte på semester först till Dubai och sedan till en stuga högt uppe i norr. Det är ju tv och Vanita vill bli skådespelare så jag tror nog hon och hennes kompis överdrev hur illa de tyckte om att vara i stugan i ödemarken. Jag hade trivts utmärkt i både Dubai och i ödestugan, det är ju olika charm med båda ställena. Hellre bor jag i en stuga med lugn och ro än ser vart Angelina Jolie och hennes pojkvän bor och går i affärer med skor och väskor där jag ändå inte har tänkt köpa något, det är verkligen waste of time (och pengar om man inte bara fönstershoppar).
http://www.tv3play.se/play/244509



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0